Welkom bij Watersportvereniging Waalwijk
Welkom Gasten Faciliteiten Omgeving Contact
De haven van onze watersportvereniging is op korte afstand (4 min. met de fiets) gelegen van het centrum van Waspik. Daar zijn alle essentiele winkels aanwezig. Zoals 2 supermarkten, bakker, slager drankenhandel en cafetaria. Er is een eetcafe en terras. Direct naast de jachthaven is wereldrestaurant Amber gelegen. wereldrestaurantamber.nl Er is elke woensdag morgen van 08:00 tot 12:00 u een weekmarkt en op vrijdag rond het middaguur is er een viskraam aanwezig. De gemeente Waalwijk is het dynamisch en bruisend hart van de Langstraat. De gemeente bestaat uit de kernen Waalwijk, Sprang-Capelle en Waspik. Ruim 45.000 inwoners wonen met veel plezier tussen dijk en duin. Ook het bedrijfsleven voelt zich uitstekend thuis in deze Brabantse stad aan de Bergsche Maas. Waalwijk heeft een gezellig en zojuist vernieuwd centrum. Bij het oude gemeentehuis is ook het splinternieuwe Schoenenkwartier gevestigd. Het attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel trekt inmiddels al meer bezoekers dan Disneyland in Parijs. Het Regionaal Bureau voor Toerisme, rbtdelangstraat.nl heeft een informatieve website waarop u veel wetenswaardigheden over de Langstraat kunt vinden.