Welkom bij Watersportvereniging Waalwijk
Welkom Gasten Faciliteiten Omgeving Contact
Onze haven beschikt over een goed voorzieningen niveau: Op elke steiger is electriciteit (10 Amp.) en drinkwater, alsmede reddings- en blusmateriaal aanwezig. Er is verlichting op het haventerrein en de steigers en er is gratis Wi-Fi beschikbaar. Aanwezigheid van douche’s en toiletten, alsmede een lozingspunt voor chemische toiletten. Er is een wasmachine aanwezig. Het gebruik hiervan kost €5.00 per keer. De haven beschikt over een beperkt aantal leenfietsen (gratis). Het haventerrein is afgesloten d.m.v. hekwerk en een toegangspoort met code. Voor uw afval zijn ondergrondse containers aawezig voor glas, papier en restafval. Graag uw afval gescheiden opruimen. Voor olie en bilgewater heeft de havenmeester voor passanten een mogelijkheid om deze, aangeleverd in jerrycans, in te nemen. De haven beschikt (nog) niet over een afzuiginstallatie voor uw afval en bilgewater. Hiervoor kunt u terecht bij Maritiem Centrum Heusden en Jachthaven Biesbosch Drimmelen. Heeft uw schip een technisch gebrek en u heeft behoefte aan een technicus, dan kunt u beroep doen op Alwin Theuns van Theuns Jacht Techniek. www.tjtbv.nl 06 55 52 2929 Een nieuw clubhuis is in ontwikkeling.